HomePortalFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 APPLICANT MODERATORS

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Wed Jun 25, 2008 2:25 am

been wit rel for a long time is for sure lol
Back to top Go down
canadianstorm_12
Royal Empires League United GOD, knows all!
avatar

Number of posts : 2791
Age : 24
Location : Alberta Canada

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Wed Jun 25, 2008 3:01 am

well preferably u over omega
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sun Jul 06, 2008 3:44 am

lol, actually i am no-longer a member of the clan but i am in the knowledge of the clan because me and todd always chat and swap info about LnO and RELU but ay, i dont really mind if im not a mod
Back to top Go down
Toddster
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 3148
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sun Jul 06, 2008 8:50 am

Yer...Sorry that your not a MOD anymore.

_________________
Back to top Go down
http://www.rel-clan.usa.gs
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Mon Jul 07, 2008 8:35 am

was that to me at all???
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Tue Jul 08, 2008 8:02 pm

I think darren one is becoming more of a leader than me lol.

Man am I glad to have you darren Very Happy
Back to top Go down
mooveovers other account
Member
Member


Number of posts : 2

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Tue Jul 08, 2008 10:04 pm

uhh idk wat to say lmao tht is hurtful charles-_-
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Wed Jul 09, 2008 2:15 am

mooveover.......charles u remember him????
jc htf is that hurtful
if anythhing isa a damn COMPLIMENT!!!!
and thank u! charles

lastly, mooveover if u dnt know what 2 say DONT SAY ANYTHING!!
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Wed Jul 09, 2008 2:27 am

Ya I remember mooveover.

Been a while lol.
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Wed Jul 09, 2008 2:32 am

lol! good, lets chat on LnO 4 some time lol!
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Thu Jul 10, 2008 5:08 am

Who me or mooveover Very Happy
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Thu Jul 10, 2008 5:59 am

u charles, u
i said it because u were online than and it seems that u rather RELU over LnO
Back to top Go down
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Thu Jul 10, 2008 1:35 pm

y? cuz he was on here and not LNO?
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Fri Jul 11, 2008 1:23 am

haha, no charles blames mooveover for being the person do to the vary first member kiking in LnO and i dont think it was him and he's one of me friends too
Back to top Go down
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Fri Jul 11, 2008 1:48 am

lol i dont think it was him either...
i think he an officer now in RELU and notin bad has happened...

_________________
Crime wouldn't pay if the US government ran it.
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:09 am

Well I guess he likes you more than me Very Happy

Who know, but now its water under the bridge. I like to forget about this kinda stuff.
Back to top Go down
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:10 am

well too bad for u haha cuz im not lettin u lol!

_________________
Crime wouldn't pay if the US government ran it.
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:14 am

Crying or Very sad
Back to top Go down
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:16 am

omg pay attention to ur pms Evil or Very Mad

_________________
Crime wouldn't pay if the US government ran it.
Back to top Go down
Charles3
REL VIP
REL VIP
avatar

Number of posts : 3000
Age : 23
Location : Unites States, Minnisota

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:18 am

Thats kinda off subject don't you think lol. And yes I just checked the Pms ok?
Back to top Go down
BassetMan
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 3815
Age : 23
Location : Wisconsin, USA

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 12:19 am

off subject but worked cheers

_________________
Crime wouldn't pay if the US government ran it.
Back to top Go down
Darren1
Technical Admin
Technical Admin
avatar

Number of posts : 3487
Age : 25
Location : Australia

PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   Sat Jul 12, 2008 3:33 am

lol! true true.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: APPLICANT MODERATORS   

Back to top Go down
 
APPLICANT MODERATORS
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» They are Moderators, Hear Them Roar!!! ~Best Moderator Award~
» Recruiting Moderators
» New addition to Moderators
» You now have a moderator!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Royal Empires League United :: News & Announcements :: News and Announcements-
Jump to: